Ook in de afgelopen maanden bleek het brandend actueel. Team up for change - Onze klanten maar ook wij zelf stonden danig onder druk. Er is de afgelopen maanden veel veranderd. Covid-19 stak niet alleen een stokje voor onze reisplannen, verjaardags-, familie- en communiefeesten. Ons werk bij klanten en onze team-momenten werden flink door mekaar geschud. Onze teamdag in juni bijvoorbeeld is elk jaar een geweldige opportuniteit om elkaar beter leren kennen, mekaar in spelvorm uit te dagen en samen te werken maar vooral ook een moment waarop we met elkaar informatie uitwisselen over onze realisaties en onze toekomstige projecten en uitdagingen.
Welke impact COVID-19 op ons heeft gehad en wat we er uit geleerd hebben, zou een mooi onderwerp kunnen zijn voor onze teamdag.
Je overweegt een switch naar een (nieuw) digitaal platform? Hoe moet de platform blueprint er in dat geval uitzien? Hoe begin je daaraan? We gaan er stap per stap dieper op in.
In een wereld die geconnecteerd is door smartphones, social media en internet of things verwachten we dat bedrijven en overheden ons gepersonaliseerde en real time ervaringen bieden.
We gaan nog wel naar de winkel om boodschappen te doen, of reizen nog met het vliegtuig van punt A naar punt B, maar de manier waarop we producten en diensten consumeren is niet meer zoals 10 jaar geleden en verandert vandaag nog continu. Dit betekent ook dat bedrijven die deze producten en diensten aanbieden constant moeten veranderen, zo ook de manier waarop deze producten en diensten worden ontworpen en ontwikkeld. Design thinking is hiervoor een uiterst gepaste framework, dat hebben onze collega’s Olivia, Stefanie en Kristof met hun eigen ogen kunnen zien tijdens hun opleiding Design Thinking.
We leven in onzekere tijden, waarin normaal sociaal gedrag wordt afgekeurd en iedereen wordt aangespoord om binnen te blijven. Social distancing. Maar wat met onze job? Hoe kunnen we ons werk naar behoren blijven doen? Hoe kunnen we die geplande meetings laten doorgaan? En efficiënt laten verlopen? Bij Harmony doen we het zo.
De interesse in AI – en zeker in machine learning – groeit dagelijks in alle vakgebieden. Het kan helpen in het automatiseren van processen, maar ook klanteninzichten verbeteren, omnikanaal dienstverlening verbeteren en zo veel meer. De Start-ups die zichzelf machine learning experts noemen groeien als paddenstoelen uit de grond om aan de toenemende vraag te voldoen. Moeten we allemaal op deze trein springen? En wat kunnen we ervan verwachten?
16 oktober stuurden we Olivia, Kris en Maarten naar de Vlerick October Fair. Gewapend met Cosulting flyers, kikker-gadgets en tonnen enthousiasme gingen ze in gesprek met geïnteresseerde studenten. Hoog tijd voor een blik achter de schermen!
Harmony is niet enkel een team van top-performers, maar ook een team met een hart voor zijn medemens. Naast onze passie voor ons vakgebied, zetten we ons eveneens in voor andere doelen. Precies om die reden hebben een aantal cosulting collega’s in 2018 de handen in elkaar geslagen en hebben ze “Harmony for Charity” in het leven geroepen.
Harmony Group, waartoe COsulting behoort, maakte de afgelopen jaren een sterke groei door. COsulting klom op van … naar … medewerkers. Om die oude en nieuwe krachten meer structuur te bieden werd er een duidelijke, weliswaar lichte, structuur in het leven geroepen, genaamd ‘Zuilenwerking’.
Groeien en openbloeien gebeurt niet vanzelf. De kans is klein dat je een zaadje kan laten uitgroeien tot iets moois als het niet in de juiste bodem gezaaid wordt. Begint het te kiemen, is het cruciaal om het de juiste voedingsstoffen te geven. Schiet het door, moet het tijdig ondersteund worden. Alleen zo kan het zaadje uitgroeien tot een mooie boom.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkPrivacy policy